De werknemers zijn het laatste ingrediënt van dit succesrecept. Hans: “Maar zonder twijfel het belangrijkste. Door de ambitie, inventiviteit en ingesteldheid van onze mensen kunnen we een pioniersrol blijven vervullen en steeds onze beloften nakomen. Zonder onze medewerkers zouden we niet bestaan. We zetten daarom sterk in op employer branding onder de noemer: Work with Pleasure.”
“Het idee achter Work With Pleasure is dat onze mensen op alle mogelijke manieren worden betrokken en geïnformeerd over de bedrijfsstrategie, de successen alsook de hindernissen. We vieren de successen samen, maar iedereen wordt ook uitgenodigd om de schouders te zetten onder de verbeterpunten. De diverse teams worden voortdurend gecoacht om elkaar te helpen en te stimuleren. Door opleidingen en coaching aan te bieden verzekeren wij een stabiele, professionele structuur en positieve mensen die graag samenwerken. Je merkt het meteen. Het geeft rust op de werkvloer. Er worden minder fouten gemaakt en efficiënter gewerkt.”
“We zijn heel goed in het herkennen en benutten van interne troeven. Neem nu diversiteit. Veel bedrijven zien de laatste paar jaren pas het belang in van een diverse werkgroep. Bij ons is dat een evidentie. Wij bewerkstelligen mensen van alle lagen van de bevolking. Je vindt bij ons 18 verschillende nationaliteiten en werknemers uit 45 verschillende geboortelanden. Wij vieren die diversiteit.”
“We benadrukken met trots de synergie tussen de bedrijven. Zo krijgen onze medewerkers de kans om zich verder te ontwikkelen. We work with pleasure!”