De nieuwe stijl is veel moderner, hedendaagser, maar nog steeds smakelijk. Hoe belangrijk was dat evenwicht?
Marleen: “We zijn een ontwikkelingscentrum en onze uitdaging ligt erin om met verse ingrediënten de vertaalslag naar semi-industriële bereidingen te maken. Die dan ook nog eens lekker én lang houdbaar zijn. De industriële keuken heeft sowieso al een beetje een negatieve bijklank. Die willen wij ontkrachten. We vertrekken vanuit ultraverse producten en bereiden die op een heel eerlijke manier, zonder slechte additieven. Dat willen we uitstralen.”
Hans: “Er is heel wat tijd gekropen in het bepalen van de campagne. We wilden enerzijds onze creativiteit en menselijkheid onderstrepen, maar uiteraard moet wel duidelijk blijven waarmee we bezig zijn. Sous vide-technologie blijft onze core business, dus klanten moeten dat in één oogopslag kunnen zien.”
Hebben jullie zelf de 'kruidenexplosie’ van de campagnefoto's geprobeerd?
In koor: “Nee!”
Marleen: “Ik denk dat ze goed begrepen hadden waarvoor ze ons wel en niet hoefden te vragen.”
Hans: “Er zijn mensen in het bedrijf die heel wat fotogenieker zijn dan wij!” (hilariteit)